Fredag

hej bloggen!
Idag är det härliga fredag och jag sitter i skolan och har rast, jag väntar på mina vänner som är på konsum och handlar lite granna till våran långa lektion som väntar, projekt i fyra timmar. Då behöver vi jul must och gotta.
Jag vaknade tidigt idag av att det värkte i foten så jag gick upp och tog smärt stillande och det blev genast bättre, sen senare runt kvart över 8 tiden kom min kära pappa och hämta mig och skjussa mig till skolan.
Nu väntar jag bara på att dagen ska gå så jag får åka hem till min lilla syster och någolunda ta hand om henne, så bra jag bara kan. Vi ska ha fredagsmys!

Ha en fortsatt bra fredag, hoppas att ni alla får en kanon kväll och helg!
Jag skriver igen senare. Många kramar BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0