Försöker att konsentrera mig

Jag sitter igen med Tyska boken öppen för att ännu en gång kolla igenom allting en extra gång, för imorgon kommer jag vara borta hela dagen, först skolan,sen hinner jag inte hem emellan innan dansen börjar, så imorgon kommer jag inte vara hemma förns klockan 9 någon gång, och då ska jag absolut plugga en sista gång, men det är bara bra om jag sitter nu och försöker mitt bästa, men konsentrationen börjar försvinna, för det finns så mycket annat jag kommer på att göra när det egentligen bara är undanflykter, jag känner mig själv väl, och hälst vill jag bara gå och lägga mig nu och sova, vad skönt det vore, men samtidigt vill jag få bra på provet så skolan måste gå i första hand.
Men det här ska nog gå väldigt bra, jag ska göra mitt allra bästa, något mer går inte, så får vi se vart det leder, och förhoppningsvis blir det bra resultat.

Tillbaka med blicken på temaformer,gloser och verb!
Vi hörs imorgon. Sov så gott och ta hand om er.
KRAM BRITTA

Jag i mysiga Thailand

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0