Försäljning och Service

Jag har nu lektion1, försäljning och service, vi håller på med att texta i programmet Publisher, det går bra och det är ganska roligt. jag är dock väldigt trött efter att gått upp så tidigt imorse men som sagt så är det värt på fredagar. 

Klockan tio över tio ska jag och min vän caroline från min klass gå iväg till rocklådan på skolan för att prata om lucia och sen ska jag stanna kvar för att få veta mer om hur det blir med talangjakten jag skrev om igår. Så nu hoppas jag på att min röst kommer att hålla hela vägen fram, för just nu är den inte till sin fördel utan jag har vart hes och haft ont i halsen i ett par dagar, men idag är det betydligt bättre så jag hoppas den håller nu när jag ska börja sjunga igen.  

Nu måste jag fortsätta med textingen. jag skriver igen senare under dagen och berättar mer hur dagen har gått med både lucia,talangjakt och redovisning.

Många kramar Britta Strandberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0