Färdig duschad

hej igen!
Nu är jag ny duschad och klar, det var härligt med en varm dusch! Nu sitter jag här med min gosiga morgon rock och funderar på om det är dags att börja läsa min engelska bok, den ska nämligen vara utläst inom kort, men jag ska försöka att läsa så mycket som möjligt idag och de kommande dagarna, så ska nog boken vara utläst innan veckan är slut.

Jag sitter inne på google och söker efter biljetter till idol igen, jag och tommy är sugna på att åka ner en till fredagsfinal och heja på Alice, så jag ska kolla vidare om jag hittar några biljetter till ett rimligt pris, för det är många hemsider som säljer biljetter för ca 500 kronor och det tänker inte vi beställa när vi vet att det finns biljetter för under 200 kronor.
Nu ska jag läsa bok, ta fram kläder att ha på mig imorgon,jag tror det blir jeans, vit skojrta, stövlar och en stor varm vinter jacka! jag ska också kolla på tv och sen försöka somna i tid.
God natt bloggen. jag skriver igen imorgon!
Många kramar britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0