Du är en del av mig

Nu har jag precis kommit inann för dörren och stängt ut det kalla vinter vädret med snö och kyla! skönt att komma in!
Jag var som sagt och fikade med min bästa jessica, det var otroligt mysigt att sitta och prata om allt och ingenting med en toppen tjej! du förgyller min vardag.Du är en del av mig.
Vi fikade på coffeehouse, men vi hann även med en sväng på stan, jessica köpte några söta par örhängen,sen tog vi bussen åt varsinna håll och åkte hem. Tusen tack för ikväll söta!

Jag kommer hem och min bror john var hemma, det var också roligt att se honom igen eftersom att det inte alls blir lika ofta nu längre, för att han flyttat hemmifrån, men det är så mysigt när han kommer lite då och då!
Jag kommer in på mitt rum där det ligger en choklad julkalender på min säng som mamma köpt tidigare idag!så mysigt, jag fick verkligen jul kännslan! men i år ska jag inte äta upp alla bitarna på smma gång som jag gjorde förra julen, jag tror jag hade tre-fyra julkalendrar under samma jul, men som sagt älskar jag choklad och jag kunde inte motstå, men i år ska jag försöka att ta rätt bit på rätt dag :)
Nu ska jag hoppa in i duschen,för jag blev fryssen ute i den kalla vintern. Men jag skriver igen senare! ha en bra kväll.
KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0