Det som inte får hända, händer

Hej kära blogg.
Jag kom precis hem från träningen som var väldigt rolig, jag var fullt uppe i en dans och plötsligt hoppade jag på fram sidan av mina tår och nu kan jag inte gå på min högra fot, så nu håller vi tummarna på att det bara är en stukning och inte en spricka, om det inte blir bättre under kvällen tills imorgon måste jag söka upp läkare och se efter att inget är fel. Jag blir så fruktansvärt arg! nu när det snart är show och det är stressigt m.m men som sagt håller vi tummarna på att jag kommer kunna gå imorgon!
Det gör såå ont! jag blir galen
Men hoppas att ni haft en underbar tisidag.
Vi hörs senare.
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0