Det får räcka för stunden.

Äntligen har jag pluggat det viktigaste grunderna inför provet som är på onsdag, i som jag sa tidigare tyska, det ska handla om allt från glosor och grammatik till tidsuttryck. Vi får se hur det går, men det känns bra, men just nu stänger jag igen böckerna och skickar iväg ett sms till Amanda och hör om hon börjar blir klar med sitt pluggande, och det är hon, men hon skulle först äta mat och sedan komma, så nu sitter jag här och väntar på att min härliga ska komma och måndagsmysa med mig!

Innan hon kommer tänkte jag om jag ska kika på inspelad film från skolavslutingen i nian som jag började kolla på igår lite smått innan träningen, så jag tänkte att jag ska sätta mig i mitt vardagsrum med mamma och kika klart på det. Det är alltid roligt att se gammla filmer sen man var liten men även från äldre dagar!
Jag skriver igen om en stund. 

Gammal bild på syster Anna, bror John och jag.
Många kramar BRITTA


Kommentarer
Postat av: Emma

ni är så underbara alla tre :) <3333

2008-11-17 @ 19:43:57
URL: http://eschade.blogg.se/
Postat av: britta

du med hjärtat:)<33

2008-11-17 @ 21:13:06
URL: http://bstrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0