Dansen, det allra bästa i mitt liv!

Jag kom precis hem från träningen. Dansen är absolut det allra bästa i mitt liv!, det är mycket med showen nu och det gör att det blir hårda träningar, vilket är toppen bra, absolut och jag tycker att det är det roligaste som finns, men idag var jag inte på topp, från början var jag i form, men sen blev jag allt tröttare och tröttare och det gjorde mig slarvigare in i det sisa, väldigt dumt gjort av mig, och så klart ångrar jag varje gång jag inte tar i tills det säger stopp, men idag var inte det inte rikigt min dag. Men jag vill att min absolut bästa tränare emelie ska veta att jag uppskattar enormt mycket att hon ändå står ut med mig när jag blir trött och grinig på mig själv när det inte går som jag vill.
Sen när jag är på väg till bussen för jag ett väldigt oförvänat sms, jag blir självklart väligt väldigt glad men det blev förvirrat för min del.

Imorgon har jag som jag sa tidigare termin prov i Tyska, vilket jag måste sätta igång att plugga nu. Så jag skriver igen om en stund.
Hoppas ni haft en toppen dag allihopa!
Många kramar BRITTA

Haha bilden är på mig och min bästa amanda från göteborg resan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0