Beautiful Disaster

Nu sitter jag här igen men en massa onyttig mat, kebab med pommes och dricker cola, inte bra inte bra, men dock väldigt gott!
 jag sitter och kollar på  youtube när våran alldeles egna IDOL alice från Gävle sjunger den otroligt fina låten Beautiful Disaster av Kelly Clarkson! alice gör den på sitt egna sätt och det gör hon enormt bra, jag var och kikade på IDOL gänget för två veckor sedan då det var shlager tema i IDOL! jag tycker Alice har gjort bra ifrån sig varje vecka och jag tycker att hon är den som hållt sig jämn hela vägen, de andra är också fantastiskt duktiga men nästan alla har gjort ett eller flera mindre bra framträdanden, medans Alice har vart dutktig både röst mässigt och scen mässigt varje gång.
Sen är även snyggingen Robin B en av mina favoriter, han utvecklas för varje vecka och kämpar på och det utmärks av honom speciellt att han vill det här jätte mycket! sen hans utsida är underbar, jag gillar hans blick, Mmm... 
Nu ska jag sätta mig i min säng med massor av kuddar och filtar och mysa med den gamla filmen Mean Girls som jag sett ungefär hundratrettioelva gånger men den är fortfarande rolig så det får bli ännu en gång:)

kram / B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0