Äntligen!

Äntligen är det helg och jag har kommit hem från en runda på stan med vendela och gugge, det var mer än trevligt! vedela och jag såg igår en jätte fin silvrig klänning på VILA som hon tänkt att ha på nyårsafton, då det ska vara silver tema! snyggt! så vi sprang in där för att prova den och den satt jätte fint tycker jag bara att hon skulle behövft en storlek mindre som inte fans! det var otroligt synd men förhoppningsvis kommer den in igen!
Det var trevligt att gugge följde med också! härlig kille!

Jag har precis gjort mig klar för att fira kusin Matilda, jag har på mig svarta stumpbyxor, svart linne och en vit högmidje kjol. Så nu väntar vi bara på att bror John ska komma för att hämta upp oss.
Ikväll får jag se hur jag gör, antingen blir jag kvar hos min bästa Sofia eller så blir det andra planer, hm..
Idol blir det i varje fall!

Hoppas ni får en kanon bra fredags kväll allihopa! Njut av helgen!
Ta hand om er.
KRAM BRITTA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0