Äntligen Fredag

Nu är det äntligen Fredag igen och ännu en vecka har gått. Det finns en extra glöd i mig som gör att jag orkar ställa klockan lite tidigare än vanligt och gå upp tidigare och göra mig  lite extra fredags - fin. Det är underbart att kliva upp på morgonen och känna att det bara är några timmar kvar till helg, det behövs nu.

Nu ska jag gå iväg och se efter vad garderoben har ett erbjuda idag, jag tror det får bli svarta strumpbyxor, vitt linne och en svart högmidje kjol på det. Jag ska också försöka få i mig frukost vilket jag inte får vanligt, men idag dagen till ära har min "låssas" morfar vart och köpt nybakat bröd, så det tackar vi och tar emot och jag tror och jag hoppas jag får i mig någonting, ny bakat bröd är bland det godaste som finns, bara inte direkt när man kliver upp ur sängen.  

Hoppas ni får en underbar Fredag
Vi hörs senare, Ha en bra dag!


KRAM BRITTA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0