Allra första inlägget

Ja nu har det gått ett tag sen det slog mig att jag ska börja blogga, och ja, inte förens nu så tar jag tag i detta och gör mig ett förtsa inlägg här i min nya blogg.

Jag tänkte börja att berätta lite om mig själv. Jag heter Britta Strandberg, jag är 16 år och bor i gävle. Jag går i  första ring på borgis i gävle och jag går handel med inriktning turism och resor, vilket jag gör för att jag är väldigt intresserad av att resa och mitt mål här i livet är att bli flygvärdinna och sedan utbilda mig till pilot.

På min fritid dansar jag i en dansgrupp som heter ZOULZ ( www.zoulz.se )
 Vi är 3 elever men vi har också tränaren emelie som är med och dansar i våra shower. Jag dansar street,show och jazz. Dansen är en stor del av mitt liv och tar där med mycket tid av min vardag, men jag hinner även med andra saker som att umgås med underbara vänner, gå på stan och shoppa, ta mysiga fika kvällar vilket jag och min nära vän jessica (jessicaeekebrinkk.blogg.se) är väldigt bra på, vi försöker att hinna med det  så ofta som det bara går, jag älskar att sitta och prata.
Ja vad mer ska jag säga, nu kommer jag inte på så mycket mer att berätta om mig själv, men det kommer att dyka upp fler saker om mig med tiden skulle jag kunna tro, men jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och fortsätta läsa! jag kommer att skriva om allt som faller mig in att skriva om!

kram Britta  


Kommentarer
Postat av: jessica

hehe aa de är vi duktiga på ;)<333

2008-11-14 @ 12:22:48
URL: http://jessicaeekebrinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0