21:51

Filmen är slut och den var lika bra denna gång. Jag har även hunnit med att duscha, vilket var skönt så nu har jag på mig min sköna sovtröja och myser framför datorn och bloggar lite när jag ändå har tid till att ta det lungt och bara vara, för nästan varje dag nu dom här veckorna efter lovet har vart fullproppat med prov och läxförhör, så det har inte gått en dag utan att jag åkt hem och direkt satt mig med antingen glosor eller något annat.
På tal om skolan har jag en redovisning i imorgon då jag har gjort en Power Point om handel och ekonomi på högskola, jag känner mig rätt säker och tycker själv att jag har fått ihop fina bilder, i allt man gör kan man förbättra något så vi får se imorgon vad lärararna har att säga! hoppas på det bästa!

Nu ska jag börja dra mig till sängs och kanske leta fram en till mysig film..
Vi hörs imorgon. Ha en fortsatt bra kväll allihopa!

Kram Britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0