21:10

Hej igen alla glada!

Jag kom precis in efter att jag gått med Amanda en bit på vägen, det var mysigt att hon kom förbi en sväng, vi gick först till konsum för att handla gotta sedan gick vi tillbaka hem till mig och satt oss i min säng och kika på film och pratade, mysigt.
Amanda är en tjej jag är enormt tacksam över att ha i mitt liv, för gud så bra hon är på alla sätt och vis, hon är förstående, pålitlig,omtänksam , ja, hon är allt jag begär av en vän! jag är glad att jag har henne och jag hoppas att vi kommer att dela många fler minnen än vad vi redan har. Du har stöttat mig i alla lägen, även vid den svåraste tiden i både mitt  och ditt liv, efter det ,vet jag att vi klarar allt.
Jag älskar dig gullfia.

Nu ska jag gå iväg och packa gympa kläder inför gympa passet vi har imrogon iskolan, sen ska jag även kolla vad jag kan tänkas ha på mig imorgon! Jag tror det blir vanliga svarta jeans och en tröjja till det!
Hoppas ni haft en toppen dag.
Hej så länge.
KRAM BRITTA

Jag och Amanda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0