15.21

Hej igen bloggen. jag har inte gjort någonting alls idag, men det är skönt att få ta det lugnt när man kan. Jag funderar på om jag ska dra mig till affären en snabbis för att köpa ben&jerry glass, det vore underbart gott! Men det är så fruktansvärt kallt ute så egentligen har jag ingen större lust att gå ut i det kalla, men jag får sätta på mig massor med varma kläder och gå upp till affären.
På tal om kallt, så var jag hemma hos sofia igår som bor i stigslund och när klockan började bli mycket och dags för mig att dra mig hemmåt vela jag inte gå ensam ända till strömsbro, så då tog jag bussen och jag tog halv ett bussen som inte kom förns fem över halv, jag stod där i det snöande vädret och det blåste och det var jätte kallt, och dum som jag var hade jag bara skin jacka och en tun tröja under, när jag kom hem hoppade jag in i duschen snabbt och värmde mig, det var länge sen jag frös så där pass mycket fy...
så nu ska jag tänka på att sätta på mig varm jacka, hals duk och vantar när jag ska gå ut så man slipper vara fryssen, det är bland det värsta med vintern även fast vintern är vädlig mysig årstid att få sitta inne med vänner och mysa med filmer och tända ljus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0