underbar helg

hej alla glada!
varför jag inte skrivit sedani fredags är för att mitt intrnet hänger sig m.m
i fredags hade jag en underbar kväll med kära klasskompisar sen fest på några olika ställen, super trevlig kväll! jag hade även en lika trevlig igår då malin kom hem och vi va på dagen på stan och tog en lätt snabb fika med amanda sen åkte jag hem till mig och snabbt packa ihop en stor väska, med allt från kläder och smink till skor och lock tång för att sen ta bussen till forsby och till malin där vi började göra oss iordning, vi lockande håret, sminkade oss, klädde upp oss och lyssna på bra musik för att bli taggade! kvällen började med att vi åt mcdonalds innan vi gick upp till adam där vi blev kvar till ungefär tio tiden, sedan gick vi till nynäsgården på en super trevlig fest! vi dansade och hade jätte trevligt, roliga trevliga och bar männsikor!!!
idag har jag,amanda och malin kolalt på tjejernas innebandy match och nu sitter vi hos malin och väntar på att hon ska komma hem med chips från affären, vi har handlat en massa godis, cola och en bra tjej film. vi ska även kolla på beck. mysigt, och underbart att vara ledig imorgon. dock blir det en hel del plugg för min del, då jag har handel prov på tisdag.

hoppas ni haft en lika bra helg som jag haft!
många kramar  britta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0