sista dagen

hej bloggen. igår hann jag tyvärr inte skriva, jag var i skolan hela dagen, sedan var jag på stan och fika med tjejerna, sedan en jätte snabbis hem innan jag gick på hockey, där alice sjöng ibörjan och var som vanligt väldigt väldigt bra! sedan spelade brynäs och vann,härligt!
idag efter skolan ska jag packa det allra allra sista i min stora resväska innan jag åker tidigt imorgon bitti till göteborg där flyget går ifrån, mysigt. ikväll ska jag hem till pappa och äta mat så jag hinner träffa honom med, sen blir det antingen bowling eller flim kväll med ben & jerry glass med tjejerna! mysigt!
hoppas ni får en bra helg. jag skriver igen innan jag åker till mitt bästa och det härliga thailand.
puss och kram britta

Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer sakna dig gummsan:D men du får ha de bäst där borta:D älskar dig <3333

2009-02-21 @ 00:41:13
Postat av: Marielle

Idag har du chansen att vinna ett presentkort till ett värde av 500kr!



Kramar från mig :-)

2009-03-13 @ 12:33:47
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varför har du slutat skrivit i din blogg;(?

2009-09-26 @ 15:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0