Onsdag

godmorgon! jag sitter nu på min första lektion, data. det går bra men jag är dock väldigt väldigt trött idag.
igår hann jag inte skriva något inlägg, jag gick i skolan hela dagen till lite över frya, sen tog jag bussen snabbt hem för att äta innan jag skulle ta bussen tillbaka in till stan för att träna, det var så roligt att få dansa igen och de nya danserna är underbara! både street, show och jazz! underbart! www.zoulz.se , detta är min dans grupp zoulz hemsida!
efter träningen gick jag till bussen och där stötte jag på en trevligt person, vi stod och prata en stund innan jag klev in i bussen och åkte hem. när jag kom hem mös jag framför tvn och top model.

idag slutar jag tidigt, vilket innebär att jag först tänkte ta en snabbis på stan, sen ska jag åka hem för att plugga till tyska läxförhör,svenska prov och turism prov.
hoppas ni får en bra dag.
pussoch kram britta strandberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0