alla hjärtans dag

godmorgon. hoppas ni alla har sovit gått.
igår kväll hade vi en mysig kväll hos malin, först var det hon, jag och j, sen åkte j och då kom fia och jennifer, super mysigt. vi smällte choklad och doppa med jordgubbar och hallon, lyssna på mamma mia låtarna och prata. super mysigt, sen åkte dom hem och då svängde j förbi en sväng till. trevligt!

idag är det alla hjärtans dag och jag hoppas att alla kommer få en fin dag med lite extra kärlek:) jag tycker man ska ge mycket kärlek varje varje dag men idag är en dag då man kan piffa upp det lite granna, göra något extra.
jag vet inte rikigt hur min dag kommer att se ut och det är spännande, just nu ska jag bara mysa hemma med familjen,äta god mat m.m, sen ska jag träffa malin och ha myspys sen får vi helt enkelt se hur det blir senare mot kvällen.

jag önskar er alla en rikigt fin kärleks dag.
många pussar och kramar britta <3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0